terug naar vorige scherm
Keeperstassen inleveren LET OP! Wijziging inleverdata!

Keepersmaterialen inleveren

Onderhoud aan het einde van het seizoen

Na afloop van het seizoen dienenalleteams de tassen voor een controle in te leveren opUnion. De materiaal commissie bekijkt vervolgens de inhoud van de tas en vervangt en repareert de zaken welk niet meer goed zijn.

Bij deze het verzoek aan alle keepers en coaches om de tassen vooraf na te kijken en zonder afval en/of bergen zand in te leveren.

Hierbij de inleverdata en tijden waarop de keepermaterialen kunnen worden ingeleverd op Union:

  • Woensdagavond 27 juni tussen 19.00 en 21.00 uur
  • Zondag 1 juli tussen 10.00 en 13.00 uur

Jongste jeugd en junioren

Het is het beleid van Hockeyvereniging Union dat de keepermaterialen in de jeugdcategorie blijven van het team dat het heeft ingeleverd. Een keeper in de B-jeugd heeft immers een andere behoefte wat betreft de kwaliteit en de grootte van de spullen dan een keeper in de C-jeugd.

Bij het inleveren van de tassen wordt gevraagd welk team de tas inlevert en of er zaken zijn die reparatie behoeven. Is er sprake van een vaste keeper die op hem of haar aangepaste spullen heeft (bijvoorbeeld een helm) en wenst de keeper deze spullen te behouden, dan is het raadzaam dit af te stemmen bij het inleveren van de tas.

De tassen kunnen vervolgens ongeveer 14 dagen voor de start van het seizoen weer worden opgehaald. Het is raadzaam hiervoor even wat tijd uit te trekken omdat wij altijd vragen om de inhoud van de tas even te controleren, zeker wanneer er sprake van een vaste keeper.

Senioren en veteranen

Bij het inleveren van de tassen door de senioren en veteranenteams wordt een onderscheid gemaakt tussen de teams met een vaste keeper en teams die niet hierover beschikken.

Teams die beschikken over een vaste keeper, kunnen de tas inleveren onder vermelding van het teamnummer en de naam van de vaste keeper. De tas kan dan vervolgens ongeveer 14 dagen voor het begin van het seizoen opgehaald worden onder vermelding van het teamnummer van het nieuwe seizoen en naam van de vaste keeper. Wanneer de uitrusting nog goed is, kan de vaste keeper de tas bij zich houden tijdens de zomerperiode.

Teams zonder vaste keeper leveren de tas in onder vermelding van het teamnummer van het verstreken seizoen en halen de tas ongeveer 14 dagen voor aanvang van het nieuwe seizoen op onder vermelding van het teamnummer van het nieuwe seizoen.

Neem voor het ophalen van de tassen even de tijd zodat de inhoud gecontroleerd kan worden.

Neem bij vragen over het bovenstaand contact op met het Keeper Materialen Team via [email protected] of [email protected] .

 
 
2 juni 2018

Inloggen